Alla mina tjänster

Anlita de professionella tjänsterna som Botkyrka El erbjuder och känn dig lugn att allt kommer ordna sig. Jag jobbar hårt för att försäkra mig om att alla mina tjänster utförs effektivt och till rimliga priser.

Ladduttag till bilen få 50% i ROT avdrag direkt på fakturan, installera kök, tvättmaskin, spishäll eller annat med ROT avdrag få 30%, så hör av dig.

Professionellt utförande är alltid garanterat. Du kan lita på att jag har alla handlingar och certifieringar som behövs. Kontakta mig för ett gratis kostnadsförslag.

Behöver du hjälp med grönytor, gräsmattan så ringer du, har en sprillans ny åkgräsklippare -2021.

543DC374-3899-4FC8-BEB5-6D8BE69CFC56.JPG

Trädfällning-Har motorsågskörkort.

Behöver du professionell hjälp med trädfällning, oavsett hur din slutvision ser ut kan du lita på att Botkyrka El kan göra den till verklighet. Om du behöver göra reparationer, få assistans med installationen eller ta dig an ett ombyggnadsprojekt så hör av dig till mig så erbjuder jag mina tjänster till rimliga priser.

Grålle TEA-20 1950

Behöver du en hantverkare för att ta hand om din installation? Jag klarar av det mesta du kan komma på! Jag förser både materialet och hantverket som krävs för din installation och allt vad det innebär. Jag utför de reparationer och renoveringar du behöver med den erfarenhet, kompetens, och kundservice du förtjänar. Hör gärna av dig om du vill veta mer eller för att boka tid.

IMG-1072.JPG
Tjänster: Tjänster